Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teaching English to Learners with Special Educational Needs at Higher Elementary Schools
Hubáčková, Iva ; Gráf, Tomáš (vedoucí práce) ; Cilibrasi, Luca (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na znalosti, názory a výukové metody českých učitelů základních škol v oblasti výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP); konkrétně na studenty s ADHD a specifickými poruchami učení (SPU). Data pro výzkum rozhovorů se dvěma méně zkušenými a dvěma zkušenými učitelkami a prostřednictvím anonymního online průzkumu. Rozhovory byly nejprve "okódovány", na základě témat jednotlivých rozhovorech pak byly vytvořeny tematické k dále zpřesňovány. Následně byla témata pro obě dvojice učitelů - zkušené a méně zkušené - všechny čtyři učitelky, abychom zjistili, v čem se mladší a zkušenější učitele liší a v čem se případě dotazníkového šetření byla data analyzována za použití kvalitativních i kvantitativních metod. Co se týče metod kvalitativních, šlo konkrétně o kódování odpovědí na otevřené otázky. Kvantitat použitím několika statistických testů. Zjištění ukazují, že většina učitelů má alespoň určitou míru znalostí o problémech, se kterými se studenti SEN potýkají, a o strategiích, které mohou použít, aby jim proces učení usnadnili. Zejména učitelé, kteří mají se studenty se SVP nejvíce zkušeností, pak mají největší zájem o další vzdělávání v oblasti jejich výuky. Nejmenší zájem projevují naopak učitelé s nejdelší pedagogickou praxí. Pokud jde o názory na inkluzi, významné rozd...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.